Skargi i wnioski interesantów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).
Skargi należy adresować:
Spółka Komunalna “Dorzecze Białej” Sp. z o.o.
Jana III Sobieskiego 69C
33-170 Tuchów
tel: +48 14 621 05 62
fax: +48 14 621 05 64
email: biuro@dorzeczebialej.pl
Interesanci przyjmowani są:
Dział Obsługi Klienta
Spółka Komunalna “Dorzecze Białej” Sp. z o.o.
Jana III Sobieskiego 69C
33-170 Tuchów
poniedziałek – piątek 7:00 – 15:00
Inne informacje zawiera serwis internetowy: https://www.dorzeczebialej.pl
Termin załatwiania:
Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania przez Spółkę, a w razie niezałatwienia sprawy w tym terminie stosuje się odpowiednio przepisy art. 36-38 kodeksu postępowania administracyjnego.